Klachtenregeling

We willen graag dat u méér dan tevreden bent over de opvang van uw kind(eren). Daar zetten wij ons elke dag voorin. Heeft u een opmerking, een wens of juist een meningsverschil met een medewerker of klacht? 

De eerste stap is dat u dit bespreekt met de betreffende medewerker. Komt u er niet uit in het gesprek, of wilt u direct een klacht indienen dan kunt u contact opnemen met Leonie of Bianca.

Het kan onverhoopt gebeuren dat u niet tevreden bent over de klachtenafhandeling en behoefte heeft aan onafhankelijke en deskundige informatie en advies. Hiervoor kunt u terecht bij het klachtenloket Kinderopvang. 

 

Voor klachtenregeling klik hier

Giraffe
  • Aan de bak dag 2019

    Op donderdag 24 oktober hebben we met de BSO kinderen meegedaan met de aan de bak dag.

    Lees meer
  • BSO Zomervakatie 2019

    BSO Zomervakantie 2019, Disney

    Lees meer